1. 4. 2014

Ráda bych poděkovala za perfektní služby hotelu Royal

Ráda bych poděkovala za perfektní služby hotelu Royal ML a především za v dnešní době až neuvěřitelnou ochotu a vstřícnost a také individuální přístup personálu k hostům,byla jsem maximálně spokojena.
Mám z mého pobytu jen příjemné zážitky díky profesionalitě všech zaměstnanců,výborné práci empatické paní primářky a všech dalších zaměstnanců,zejména paní Adamcové na recepci,skvělé fyzioterapii Hanky Rochové a také děkuji a chválím kuchaře za vynikající a vždy chutné jídlo a jeho rozmanitost,které dotváří skvělý dojem z celého pobytu.Také obsluha v jídelně byla vždy perfektní a velmi milá.
Myslím si,že kromě výborných služeb pod jednou střechou a krás Mariánských Lázní,je lidský přístup ke klientovi tím hlavním důvodem,proč se do Vašeho hotelu budou hosté vždy rádi vracet.

Silvie,Brno, navštívila lázeňský hotel ROYAL Mariánské Lázně