Ohlasy našich hostů

MARIÁNSKÉ LÁZNĚ

19. 5. 2016

ROYAL mohu doporučit s naprosto čistým svědomím:

V hotelu Royal jsem absolvovala lázeňskou péči na jaře v minulém roce. Není absolutně nic, co by se dalo vytknout a to jak po odborné stránce týkající se lékařské péče , procedur, přístupu k pacientům, ubytování a úžasného stravování. Mohu doporučit s naprosto čistým svědomím.

Lea Tomková


23. 3. 2016

Není jednoduché vyjádřit poděkování za výjimečně krásné a velmi účinné léčení v hotelu ROYAL:

Byli jsme s manželkou poprvé na léčebném tři týdny trvajícím pobytu v hotelu Royal v Mariánských lázních. Naše očekávání byla před nástupem rozporuplná a to po vyslechnutí našich přátel a známých,kteří hovořili ve smyslu toho,že lázně nepomohou,že tam stále ještě panuje tvrdá ruka socialistického zdravotnictví a pod. Podotýkám , že se nejednalo...


2. 2. 2016

Doporučila jsem jim jít se učit lázeňství do hotelu Royal v Mariánských Lázních:

Moc se nám líbilo - ostatně jako vždy...
Vlídní, milí, nadmíru ochotní lidé, čistý hotel, dobrá strava, výborná obsluha - co víc si člověk může přát?
(loni jsme zkoušely Bertiny lázně v Třeboni. Jaký veliký rozdíl!!! Vše, co bylo tady řečeno v pozitivech, šlo tam do negativů. A to za stejnou cenu. Doporučila jsem jim jít se učit lázeňství do Royal Spa v Mariánských Lázních....)


LUHAČOVICE

10. 1. 2016

Pěkný wellness týden:

Užili jsme si pěkný wellness týden v hotelu Antoaneta, můžeme všem doporučit. Výtečná kuchyně a milá obsluha. Masáže, bazén, sauna i koupele jsou přímo v hotelu, což jsme ocenili v lednovém počasí.
Děkujeme všem, kteří se o nás moc hezky starali po celý pobyt.


7. 10. 2015

Klient navštívil hotely MIRAMARE Luhačovice a všem vřele doporučuje pobyt:

S pobytem v těchto lázních jsem byl po všech stránkách spokojen. Můžu vřele doporučit svým známým a rád se k Vám vrátím. Děkuji za péči celému personálu.


27. 9. 2015

Manželé Procingerovi se do hotelu MIRAMARE rádi vracejí:

Již několikrát jsme s manželem absolvovali týdenní pobyt pro seniory jako samoplátci v hotelu Miramare. A naši spokojenost dokazujeme tím, že jsme si ho opět objednali na říjen 2015. Moc se na Vás všechny těšíme.


OSTROŽSKÁ NOVÁ VES

5. 5. 2016

Díky za uzdravení:

První poděkování se mi nepodařilo poslat, tak zkouším druhý pokus. Určeno pro všechny zaměstnance a vedení lázní. Lázně jsem navštívila již třikrát. V roce 2014 jsem volila víkendový pobyt s dcerami. Byly jsme velice spokojené, nemělo to chybu. V roce 2015 a v roce 2016 jsem absolvovala komplexní lázeňskou léčbu po totální endoprotéze kolene. V obou případech jsem po vzorné péči opouštěla lázně bez berlí. Jsem téměř 4 měsíce po...


4. 2. 2016

Moc Vám děkujeme:

O tomto víkendu jsme s maminkou poprvé navštívily vaše milé lázně a moc jsme si pobyt užily. Touto cestou bych ráda za nás obě poděkovala veškerému personálu lázní, protože právě díky báječnému přístupu všech byl tento prodloužený víkend opravdovým balzámem pro tělo i duši. Rády se k vám zase vrátíme.

Nováčková Petra


11. 1. 2016

Kvalitní péče a výborná kuchyně:

V září 2015 jsem absolvoval komplexní lázeňskou léčku. S prostředím, přístupem personálu, kvalitou poskytované péče a výbornou kuchyní jsem byl maximálně spokojen. Taktéž možnosti cykloturistiky jsou v okolí lázní velmi dobré. Jen při procedurách bych měl návrh na změnu u ohlášení délky procedury. Místo rušivé zvukové signalizace ( neustále se ozývá pípání a ruší klinty při proceduře) bych navrhoval světelnou...


VELKÉ LOSINY

5. 5. 2016


Veškeré služby byly vynikající:

Veškeré služby včetně úklidu byly vynikající. Práce všech fyzioterapeutů byla svědomitá a profesionální, chovali se velmi vstřícně. Strava byla vynikající, obsluha usměvavá, milá a vstřícná. Děkuji všem za příjemný pobyt v lázních.

Samopátci, týdenní pobyt


5. 4. 2016


Spokojenost ve všech směrech:

Spokojenost ve všech směrech, výborná - nápaditá kuchyně, krásný, přívětivý hotel, ochotný a milý personál. Děkujeme.

Host v hotelu Diana


7. 3. 2016


Děkuji za laskavou péči:

Jsem velice spokojená, děkuji za laskavou a vřelou péči veškerého lázeňského personálu.

klient KLP