Do lázní se zdravotní pojišťovnou

O klienty zdravotních pojišťoven budeme pečovat také v roce 2023.  

Poradíme Vám, jak postupovat při žádosti o lázeňský pobyt hrazený zdravotní pojišťovnou.

Postup žádosti o lázeňskou péči

  1. Základem je dokument "Návrh na lázeňskou péči", který vypisuje praktický lékař na doporučení odborného lékaře, NOVĚ také ambulantní specialista nebo ošetřující lékař při hospitalizaci.
    Dle zdravotního stavu může navrhnout komplexní lázeňskou péči nebo příspěvkovou lázeňskou péči.

  2. Lékař uvede do „Návrhu" indikaci a lázeňské místo. Následně odešle "Návrh" do zdravotní pojišťovny. Doporučujeme do návrhu vypsat přímo název hotelu v daném lázeňském místě.

  3. "Návrh" vždy schvaluje revizní lékař dané zdravotní pojišťovny. Zdravotní pojišťovna odesílá schválený návrh přímo do lázeňského zařízení uvedeného na "Návrhu".

  4. Neschválí-li zdravotní pojišťovna hrazenou lázeňskou péči, můžete absolvovat pobyt v lázních jako samoplátce. Ukaž léčebné pobyty

Možnosti lázeňské péče

Pobyty hrazené zdravotními pojišťovnami nabízíme ve 4 lázeňských destinacích - Mariánské Lázně, Luhačovice, Ostrožská Nová Ves, Velké Losiny.

Komplexní lázeňská péče (KLP)

  • Zdravotní pojišťovna hradí léčbu, ubytování i celodenní stravu.
  • KLP čerpá klient v době pracovní neschopnosti.
  • Délka léčení je stanovena na 21 nebo 28 dnů v závislosti na druhu indikace.
  • Platnost schváleného návrhu na KLP je 3 měsíce od data vystavení.
  • Pokud revizní lékař schválí průvodce pro pobyt dospělého klienta, hradí zdravotní pojišťovna průvodci ubytování a stravu.
  • Lázně po obdržení schváleného lázeňského návrhu od zdravotní pojišťovny předvolají klienta nejpozději do 5 pracovních dnů před nástupem na pobyt. Možnost sjednání konkrétního termínu čerpání KLP za administrativní poplatek dle vybraného lázeňského hotelu.
  • Zdravotní pojišťovna hradí ubytování ve dvoulůžkových pokojích kategorie standard. Nadstandardní ubytování a ubytování v jednolůžkovém pokoji za doplatek dle vybraného hotelu.
  • Zdravotní pojišťovna hradí základní stravování formou plné penze (snídaně kontinentální, obědy a večeře výběrem z několika jídel). Možnost výběrové stravy (snídaně formou rautu, obědy a večeře výběrem z menu, ovocné a zeleninové saláty, ovoce, minerální voda, káva) za příplatek dle vybraného hotelu.

Příspěvková lázeňská péče (PLP)

  • Zdravotní pojišťovna hradí pouze léčbu. Ubytování a stravování si hradí klient sám.
  • PLP čerpá klient v rámci své dovolené.
  • Délka léčení je stanovena lékařem na 14 nebo 21 dnů.
  • Platnost schváleného návrhu na PLP je 6 měsíců od data vystavení.
  • Termín pobytu, kategorii ubytování a typ stravy si klient může rezervovat předem na webových stránkách vybraného lázeňského hotelu.

VYBERTE SI LÁZEŇSKÉ MÍSTO DLE INDIKACE

Na webových stránkách vybraného lázeňského hotelu v Mariánských Lázních, lázních Luhačovice, Ostrožská Nová Ves nebo Velké Losiny naleznete více informací ke KLP a PLP, aktuální ceny a možnost předběžné rezervace termínu pobytu. Ukaž lázeňská místa

Zdravotní pojišťovny

Spolupracujeme se všemi zdravotními pojišťovnami v ČR.

Léčbu některých indikací poskytujeme pouze formou KLP nebo PLP dle smluvních podmínek s danou zdravotní pojišťovnou. Informace o konkrétní indikaci a zdravotní pojišťovně Vám poskytne obchodní oddělení ve vybraném hotelu. Ukaž kontakty

  • Všeobecná zdravotní pojišťovna
  • Oborová zdravotní pojišťovna
  • Vojenská zdravotní pojišťovna
  • Zdravotní pojišťovna ministerstva vnitra
  • Česká průmyslová zdravotní pojišťovna (sloučené ČNZP a Hutnická)
  • Revírní bratrská pokladna
  • Zdravotní pojišťovna Škoda