Obchodní podmínky

Všeobecné obchodní podmínky ROYAL SPA, a.s.

Fakturační adresa

Pod Kamennou 1009
763 26 Luhačovice
IČ: 26968614
DIČ: CZ26968614
KÚ Brno, oddíl B, vložka 4351
Datum zápisu: 23.5.2005
(dále jen „ubytovatel")

Bankovní spojení

Číslo účtu: 5014503381/5500
Kód banky: 5500 (Raiffeisenbank)
IBAN: CZ38 5500 0000 0050 1450 3381
SWIFT: RZBCCZPP

Obchodní podmínky platné pro klienty služeb v těchto hotelech a lázních skupiny ROYAL SPA:

Tyto všeobecné obchodní podmínky platí pro klienty služeb v hotelech a lázních skupiny ROYAL SPA,  ovládané společností ROYAL SPA, a.s., Pod Kamennou 1009, 763 26 Luhačovice, IČ: 26968614, kterými jsou:

  • Lázeňský hotel ROYAL Mariánské Lázně společnosti LS Royal Mariánské Lázně, a. s., Lesní 345, 353 01 Mariánské Lázně, IČ: 49790731
  • Lázeňské hotely MIRAMARE Luhačovice (MIRAMARE, HELENA, RITA, NASTA, VILA ANTOANETA, VILA VALAŠKA, PETŘÍN, PERŠTÝN) společnosti Léčebné lázně Luhačovice – Sanatorium Miramare, s.r.o., Bezručova 338, 763 26 Luhačovice, IČ: 60727942
  • SIRNATÉ LÁZNĚ Ostrožská Nová Ves společnosti Sirnaté lázně Ostrožská Nová Ves, s. r. o. , Kunovská 664, 687 22 Ostrožská Nová Ves, IČ: 47915005
  • TERMÁLNÍ LÁZNĚ Velké Losiny (DIANA, ELIŠKA, GAZÁRKA, CHALOUPKA, ŠARKA, TERMÁLY LOSINY) společnosti Lázně Velké Losiny, s. r. o., Lázeňská 323, 788 15 Velké Losiny, IČ: 28561813

(dále jen „hotely ROYAL SPA“ nebo jednotlivě „hotel ROYAL SPA“)

Těmito všeobecnými obchodními podmínkami (dále jen „VOP“) se řídí právní poměry mezi klientem a ubytovatelem, které nejsou upraveny individuální smlouvou, jejíž ujednání mají před VOP přednost. Ubytovatelem se pro účely těchto VOP rozumí kterákoli z výše jmenovaných společností, s níž uzavře klient smlouvu o ubytování.

I. Objednávání pobytů

1) Objednat pobyt v hotelech ROYAL SPA lze:

•    písemnou formou (e-mailem nebo vyplněním a odesláním poptávkového formuláře na webových stránkách všech lázeňských a wellness hotelů ROYAL SPA.
•    On-line rezervací prostřednictvím webových stránek hotelů ROYAL SPA.

2) On-line rezervace je závazná. Výše ceny pobytu a rozsah a cena s ním spojených služeb jsou určeny v potvrzení rezervace vydaném ubytovatelem.

3) Objednávka pobytu včetně s ním spojených služeb je přijata okamžikem, kdy je klientovi doručeno písemné potvrzení ubytovatele nebo automatická odpověď z internetových stránek hotelu ROYAL SPA. Uvedeným okamžikem je uzavřena smlouva o ubytování.

4) Současně s potvrzením objednávky zašle ubytovatel klientovi výzvu k úhradě zálohy nebo zálohovou fakturu na cenu pobytu včetně služeb s pobytem spojených (dále jen „cena pobytu“). Záloha je splatná ve lhůtě uvedené ve výzvě nebo faktuře. Nezaplacením zálohy v ubytovatelem stanovené splatnosti je objednaný pobyt zrušen.

5) Při zrušení pobytu z důvodů na straně klienta je klient povinen zaplatit storno poplatek dle čl. V těchto VOP.

6) Za rezervaci pobytu v rámci komplexní lázeňské péče (KLP) je ubytovatel oprávněn žádat od klienta úhradu administrativního poplatku. Administrativní poplatek není součástí ceny pobytu a při zrušení pobytu z důvodů na straně klienta ubytovatel tento poplatek nevrací. Nezaplacením administrativního poplatku v ubytovatelem stanovené splatnosti je rezervace pobytu zrušena.

II. Platební podmínky

1) Cenu pobytu zaplatí klient v příslušném hotelu ROYAL SPA nejpozději při nástupu pobytu v hotovosti nebo platební kartou. Ubytovatel přijímá nejvíce rozšířené typy platebních karet. Seznam platebních karet, kterými je možno hradit cenu pobytu, je k dispozici v hotelu ROYAL SPA a na internetových stránkách ubytovatele.

2) Cenu pobytu může klient před nástupem pobytu zaplatit bankovním převodem na bankovní účet příslušného hotelu ROYAL SPA. 

3) V ceně pobytu nejsou zahrnuty poplatky (ubytovací, lázeňský, apod.), který je povinen klient zaplatit ubytovateli ve výši stanovené obecně závaznou vyhláškou příslušné obce společně s cenou pobytu. Od placení těchto poplatků jsou osvobozeny osoby, o nichž to stanoví právní předpis nebo příslušná obecně závazná vyhláška příslušné obce.

4) Při platbě ceny pobytu rezervovaného prostřednictvím on-line rezervace je klient povinen uskutečnit platbu buď pomocí platební karty, nebo bankovním převodem.
Veškeré operace s platební kartou v rámci platební brány probíhají mimo systémy ubytovatele, přístup k citlivým karetním údajům má pouze banka ubytovatele a banka klienta. Údaje o platební kartě vyplývající z provedené platby jsou dostupné pouze hotelu ROYAL SPA, ve kterém se platba uskutečňuje nebo je použita karta k předautorizaci. 

5) Při pobytu jediné osoby na dvoulůžkovém pokoji nebo apartmá je klient povinen zaplatit ubytovateli cenu za ubytování 2 dospělých osob, pokud se nedohodne s ubytovatelem jinak.

6) Při pobytu jedné dospělé osoby s dítětem do 12 let ve dvoulůžkovém pokoji a v apartmá je klient povinen zaplatit za ubytování dítěte plnou cenu za ubytování, pokud se nedohodne s ubytovatelem jinak.

III. Práva a povinnosti klienta

1) Uzavřením smlouvy o ubytování získává klient právo na běžné užívání všech prostor, které mohou hosté běžně a bez zvláštních podmínek užívat, a na běžnou obsluhu. Klient je oprávněn svá práva uplatňovat v souladu s případnými hotelovými předpisy pro hosty (například hotelový řád dostupný na internetových stránkách příslušného hotelu ROYAL SPA).

2) Klient má právo reklamovat případné nedostatky ubytování a s ním spojených služeb. Reklamaci je povinen uplatnit včas, bez zbytečného odkladu tak, aby mohla být zjednána náprava, pokud možno na místě samém. Uplatnění reklamace na místě samém umožní odstranění vady okamžitě, s odstupem času se ztěžuje průkaznost i objektivnost posouzení oprávněnosti a možnost řádného vyřízení reklamace. Uplynutím 3 měsíců od skončení pobytu reklamační právo zaniká. V případě uplatnění reklamace během této lhůty je ubytovatel povinen reagovat 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, ve složitějších případech do 2 měsíců. Klient je povinen poskytnout ubytovateli součinnost potřebnou k vyřízení reklamace, specifikovat důvody, eventuelně navrhnout způsob vyřízení, pokud se reklamace prokáže jako odůvodněná. 
Klient je povinen při uplatňování reklamace reklamaci řádně zdůvodnit, případně svá skutková tvrzení doložit a dodat příslušné doklady (smlouvu, doklad o zaplacení, atd.). Vyřízení oprávněné reklamace spočívá v bezplatném odstranění vady poskytované služby, případně, je-li to z povahy věci možné, v poskytnutí náhradní služby. Není-li možné poskytnout náhradní službu a reklamovaná služba nebyla klientovi poskytnuta, vrátí ubytovatel zaplacenou cenu této služby klientovi. 

3) V případě, že dojde mezi ubytovatelem a klientem, který má pro ten účel zákonné postavení spotřebitele, ke vzniku spotřebitelského sporu ze smlouvy o ubytování, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může klient podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu věcně příslušnému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát - oddělení ADR Štěpánská 15 120 00 Praha 2, e-mail: adr@coi.cz, web: adr.coi.cz

4) Klient je povinen, nejpozději při ukončení pobytu zaplatit ujednanou cenu včetně případných dalších nákladů, které vznikly poskytnutím služeb nad rámec ujednané ceny.

5) Klient odpovídá ubytovateli za škodu, kterou mu způsobil sám nebo osoby, jimž do prostoru ubytování a poskytování s ubytováním spojených služeb umožnil přístup.

IV. Práva a povinnosti ubytovatele

1) Z důvodů, které nebylo možné při uzavření smlouvy o ubytování předvídat, může ubytovatel klientovi poskytnout náhradní ubytování srovnatelné kvality. Případné více náklady na náhradní ubytování jdou k tíži ubytovatele.

2) Ubytovateli přísluší právo kdykoli požadovat úhradu za dosud nezaplacené služby.

3) Ubytovatel je povinen poskytnout dohodnuté služby v rozsahu a kvalitě, které s ohledem na ubytovatelem předem sdělené informace je klient oprávněn důvodně očekávat.

V. Odstoupení od smlouvy ze strany klienta, storno poplatky

1) Klient má právo zrušit pobyt bez storno poplatku do 22 dní před pobytem. V případě stornování pobytu v kratší době, je klient povinen zaplatit ubytovateli storno poplatek v následující výši:

 

  • 21 – 14 dnů před pobytem: 30 % z ceny stornovaného pobytu
  • 13 – 7 dnů před pobytem 50 % z ceny stornovaného pobytu

6 - 1 den před pobytem: 100 % z ceny stornovaného pobytu

2) Při nenastoupení pobytu a zrušení pobytu ubytovatelem je klient povinen zaplatit storno poplatek ve výši 100% ceny pobytu.


3) Při předčasném ukončení pobytu je klient povinen zaplatit storno poplatek ve výši 100 % ceny pobytu za zrušenou dobu pobytu.


VI. Slevy pro pobyty s dětmi


1) Dítě do 5 let, které je ubytováno na dvoulůžkovém pokoji se dvěma dospělými plně platícími osobami (bez nároku na lůžko a stravu), má pobyt bez léčení zdarma.


2) Jednotlivé cenové slevy nelze vzájemně kombinovat.


VII. Dárkové poukazy


1) Zakoupené dárkové poukazy jsou nevratné a musejí být vyčerpané během doby platnosti, která je na poukazu uvedena.


2) Cenu za dárkové poukazy je možné zaplatit platební kartou přes zabezpečenou on-line platební bránu, bankovním převodem, v hotovosti nebo platební kartou při osobním převzetí.


3) Dárkový poukaz zasílá ubytovatel e-mailem nebo poštou až po přijetí 100 % částky ceny dárkového poukazu.


4) Dárkové poukazy není možné vyměnit za finanční částku. Nevyčerpaná částka se nevrací ani nevyplácí v hotovosti.


5) Je-li hodnota pobytu vyšší než cena dárkového poukazu, musí klient peněžní rozdíl doplatit.


6) Cenu za dárkový poukaz může za klienta uhradit třetí osoba (například zaměstnavatel).


7) Cenu za dárkové poukazy nelze uhradit zaměstnaneckými benefity například v podobě benefitních karet či poukázek.


8) V případě, že ubytovatel nemůže z důvodu neplánovaného omezení provozu (min. na 1 měsíc) poskytnout čerpání dárkového poukazu, prodlouží jeho platnost o dobu, která bude minimálně stejně dlouhá, jako bylo neplánované omezení provozu.


VIII. Změny služeb


1) Nabízené služby v hotelech ROYAL SPA se mohou v průběhu roku měnit. Klient může čerpat pouze dostupné sjednané služby. 


2) Za nevyčerpané sjednané služby a za služby, které byly místo těchto služeb poskytnuty v průběhu pobytu (ubytování, stravování, léčebné procedury), ubytovatel neposkytuje žádnou finanční náhradu, jestliže nečerpání nebo změnu poskytnutých služeb nezavinil.


3) V případě, že se během pobytu mění sezona, bude vždy účtována cena dle příslušné sezony.


IX. Závěrečná ustanovení


1) Tyto VOP vstupují v platnost a účinnost dne 1. 12. 2025. Odchylky od těchto podmínek musí být mezi ubytovatelem a klientem prokazatelně ujednány.


2)  Osobní údaje jsou poskytovány k účelu plnění smlouvy o ubytování. S poskytnutými osobními údaji  budou v mezích stanoveného účelu, vyplývajícího z těchto VOP podle GDPR nakládat ubytovatel a správce údajů, kterým je ubytovatele řídící osoba, společnost ROYAL SPA, a.s., sídlem Pod Kamennou 1009, 763 26 Luhačovice, IČO 269 68 614, zapsaná v obchodním rejstříku, vedeném Krajským soudem v Brně, oddíl B, vložka 4351 (dále jen “správce”). Vybrané osobní údaje mohou být na základě povinnosti stanovené právním předpisem zpřístupněny orgánům státní správy nebo územní samosprávy anebo mohou být v souladu s právními předpisy zpřístupněny subjektům, jejichž prostřednictvím bude ubytovatel uplatňovat v souladu s právními předpisy svá práva ze smlouvy (zejména policejní orgány, státní orgány, soudy, advokáti, notáři, exekutoři apod.).  

 

Praha, 1. prosinec 2025





 

Nastavení soukromí a cookies 🍪

Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies.

 

Následující volbou souhlasíte s našimi zásady ochrany osobních údajů a cookies. Svá nastavení můžete kdykoli změnit.

Přizpůsobit