Spolupracujeme se všemi zdravotními pojišťovnami v ČR
Komplexní lázeňská péče (KLP)
- Zdravotní pojišťovna hradí léčbu, ubytování i celodenní stravu.
- KLP čerpá klient v době pracovní neschopnosti.
- Délka léčení je stanovena na 21 nebo 28 dnů v závislosti na druhu indikace.
- Platnost schváleného návrhu na KLP je obvykle 3 měsíce od data vystavení.
- Pokud revizní lékař schválí průvodce pro pobyt dospělého klienta, hradí zdravotní pojišťovna průvodci ubytování a stravu.
- Lázně po obdržení schváleného lázeňského návrhu od zdravotní pojišťovny předvolají klienta nejpozději do 5 pracovních dnů před nástupem na pobyt. Klient má možnost sjednání konkrétního termínu čerpání KLP za administrativní poplatek ve vybraném lázeňském hotelu před vystavením návrhu na lázeňskou léčebně rehabilitační péči.
- Zdravotní pojišťovna hradí ubytování ve dvoulůžkových pokojích kategorie standard. Nadstandardní ubytování a ubytování v jednolůžkovém pokoji je možné za doplatek ve vybraném lázeňském hotelu.
- Zdravotní pojišťovna hradí základní stravování formou plné penze (snídaně kontinentální, obědy a večeře výběrem z několika jídel). Možnost výběrové stravy (snídaně formou rautu, obědy a večeře výběrem z menu, ovocné a zeleninové saláty) za příplatek dle vybraného lázeňského hotelu.
Příspěvková lázeňská péče (PLP)
- Zdravotní pojišťovna hradí pouze léčbu. Ubytování a stravování si hradí klient sám.
- PLP čerpá klient v rámci své dovolené.
- Délka léčení je stanovena lékařem na 14 nebo 21 dnů.
- Platnost schváleného návrhu na PLP je obvykle 6 měsíců od data vystavení.
- Termín pobytu, kategorii ubytování a typ stravy si klient může rezervovat předem ve vybraném lázeňském hotelu.